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自動車用トランスミッションオイルフィルター市場:製品タイプ・エンドユーザー・地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ)世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2025年~2032年

自動車用トランスミッションオイルフィルター市場:製品タイプ・エンドユーザー・地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ)世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2025年~2032年


Automotive Transmission Oil Filter Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2025 - 2032

Persistence Market Research社はこのほど、世界の自動車用トランスミッションオイルフィルター市場に関する包括的なレポートを発表し、原動力、新たな動向、機会、課題など、主要な市場ダイナミクスについて詳細... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2025年10月21日 US$4,995
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界の自動車用トランスミッションオイルフィルター市場に関する包括的なレポートを発表し、原動力、新たな動向、機会、課題など、主要な市場ダイナミクスについて詳細な分析を提供しました。当レポートは、市場展望の詳細な理解を提供し、関係者が十分な情報を得た上で意思決定できるよう支援します。

主な洞察

- 自動車用トランスミッションオイルフィルター市場規模(2025E):2,745.9百万米ドル
- 予測市場規模(2032F):2,745.9 Mnドル3,812.5百万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2025 to 2032): 4.8%

自動車用トランスミッションオイルフィルター市場 - レポートスコープ:

自動車用トランスミッションオイルフィルター市場には、トランスミッションオイルから汚染物質を除去し、スムーズで効率的な自動車運転を保証するために設計された重要なコンポーネントが含まれています。これらのフィルターは、トランスミッションシステムの性能と寿命を維持するために不可欠です。この市場を牽引しているのは、自動車生産の増加、トランスミッション技術の進歩、予防保守の重視の高まりである。オートマチックトランスミッションやハイブリッドトランスミッションの採用が増加していることも、市場の成長をさらに後押ししている。

市場成長の促進要因:

自動車用トランスミッションオイルフィルターの世界市場の成長を後押ししている主な要因はいくつかある。自動車のメンテナンスに対する意識の高まりと燃費向上の必要性が、高性能オイルフィルターの需要を加速させている。また、高度なトランスミッションシステムを必要とする自動運転車や電気自動車への嗜好の高まりも市場拡大に寄与している。さらに、排出ガスと車両効率に関する厳しい規制が、メーカーに革新的なろ過技術の開発を促している。

市場の阻害要因

自動車用トランスミッションオイルフィルター市場は、その有望な成長可能性にもかかわらず、いくつかの課題に直面している。原材料価格の変動と高度なフィルター材料の高コストが市場成長に影響を及ぼす可能性がある。さらに、変速機の部品点数が少ない電気自動車(EV)へのシフトが進んでいることが、長期的な需要に影響を与える可能性がある。また、一部の地域では、トランスミッションのメンテナンスの重要性に関する消費者の意識が低いことも、市場拡大の妨げになる可能性がある。

市場機会:

自動車用トランスミッションオイルフィルター市場は、ろ過材料の技術的進歩と再利用可能フィルターの人気の高まりによって大きな成長機会がもたらされる。自動車アフターマーケット産業の拡大は、フィルターメーカーにとって、自動車のメンテナンスと交換のニーズに応える新たな機会を提供する。アジア太平洋とラテンアメリカの新興市場は、自動車生産台数と保有台数の増加により、大幅な成長の可能性を秘めている。自動車OEMとの提携や研究開発への投資は、メーカーが製品の性能を高め、競争力を獲得するのに役立つ。

本レポートで扱う主な質問

- 世界の自動車用トランスミッションオイルフィルター市場の成長を促す主な要因は何か?
- トランスミッションオイルフィルターの需要が最も高い地域と市場セグメントは?
- ろ過技術の革新は市場ダイナミクスにどのような影響を与えているか?
- 自動車用トランスミッションオイルフィルター市場の主要プレーヤーは誰で、競争力を維持するためにどのような戦略を採用しているのか?
- 世界の自動車用トランスミッションオイルフィルター市場の新たな動向と将来予測は?

競争情報とビジネス戦略:

マーレGmbH、Donaldson Company Inc.、AC Delcoなど、自動車用トランスミッションオイルフィルターの世界市場における主要企業は、市場での存在感を維持するために、製品革新、持続可能なろ過材、戦略的パートナーシップに投資している。これらの企業は、高性能な自動車部品に対する需要の高まりに対応するため、フィルター効率と耐久性の向上に注力している。流通網を拡大し、自動車OEMと協力することで、市場へのリーチを広げている。軽量で再利用可能な、環境に優しいフィルター素材を重視することが、市場の差別化にさらに貢献している。

主な企業

- マーレGmbH
- ドナルドソン社
- AC Delco
- テネコ・インク
- トヨタ紡織株式会社
- パーカー・ハネフィン
- ヘングストSE
- MANN+HUMMEL
- ゼット・エフ・フリードリヒスハーフェンAG
- カミンズフィルトレーション
- マグネティ・マレリ
- 日立オートモティブシステム
- ホレー・パフォーマンス・プロダクツ

自動車用トランスミッションオイルフィルターの世界市場セグメンテーション:

フィルターメディア別
- セルロース
- マイクロガラス
- ポリエステル
- フェルト
- 紙

技術タイプ別
- 吸引フィルター
- 圧力フィルター

車両タイプ別
- 乗用車
- 小型商用車
- 大型商用車
- 農業用車両

運転タイプ別
- 使い捨て
- 再利用可能

トランスミッションのタイプ別
- マニュアルトランスミッション
- オートマチックトランスミッション
- AMT(自動マニュアルトランスミッション)
- デュアル・クラッチ・トランスミッション
- CVT(無段変速機)
- EVTとBEV

販売チャネル別
- オンライン
- オフライン

販売チャネル別
- OEM(相手先ブランド製造)
- アフターマーケット
- 相手先ブランドサプライヤー(OES)
- 独立系自動車部品メーカー(IAS)

地域別
- 北米
- 中南米
- 欧州
- 東アジア
- 南アジア・太平洋
- 中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.主な調査結果
1.2.エグゼクティブ・サマリー:市場展望
1.3.需要サイドの動向
1.4.供給サイドの動向
1.5.分析と提言
2.市場紹介
2.1.市場範囲/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
4.主な成功要因
5.世界市場の需要分析2019-2024年と予測、2025-2032年
5.1.過去の市場数量(単位)分析、2019-2024年
5.2.現在と将来の市場数量(台)予測、2025-2032年
5.3.前年比成長トレンド分析
6.世界市場 - 価格分析
6.1.サービス内容別地域別価格分析
6.2.世界平均価格分析ベンチマーク
7.世界市場の需要(金額または規模:US$ Mn)分析2019-2024年および予測、2025-2032年
7.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2024年
7.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2025-2032年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対価格機会分析
8.市場背景
8.1.マクロ経済要因
8.1.1.世界経済の見通し
8.1.2.世界のGDP成長率
8.1.3.世界の小型乗用車オンロード比較
8.1.4.世界の小型商用車オンロード比較
8.1.5.大型商用車の世界路線比較
8.1.6.農業車の世界販売台数(トラクター)
8.2.予測要因-関連性と影響
8.2.1.トップ企業の過去の成長
8.2.2.世界の都市化の見通し
8.2.3.世界の自動車産業の成長見通し
8.2.4.世界の乗用車販売台数
8.2.5.商用車世界販売台数
8.2.6.電気自動車用トランスミッションオイルフィルター市場
8.3.世界市場のバリューチェーン分析
8.3.1.メーカー一覧
8.4.COVID-19危機-影響評価
8.4.1.現在の統計
8.4.2.短期・中長期の見通し
8.4.3.予想されるリバウンド
8.5.市場ダイナミクス
8.5.1.促進要因
8.5.2.阻害要因
8.5.3.機会分析
9.フィルターメディア別の世界市場展望、2019年~2032年
9.1.はじめに / 主要な調査結果
9.2.フィルターメディア別の過去市場規模(US$ Mn)と数量('000ユニット)分析、2019-2024年
9.3.フィルターメディア別の現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析と予測、2025-2032年
9.3.1.セルロースメディア
9.3.2.マイクロガラス媒体
9.3.3.ポリエステル・メディア
9.3.4.フェルトメディア
9.3.5.紙メディア
9.4.フィルターメディア別市場魅力度分析
10.技術タイプ別世界市場展望、2019年~2032年
10.1.はじめに / 主要な調査結果
10.2.技術タイプ別の過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析、2019-2024年
10.3.技術タイプ別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析と予測、2025-2032年
10.3.1.吸引フィルター
10.3.2.圧力フィルター
10.4.技術タイプ別市場魅力度分析
11.操作タイプ別世界市場展望、2019-2032年
11.1.イントロダクション/主な調査結果
11.2.操作タイプ別の過去市場規模(US$ Mn)と数量('000ユニット)分析、2019-2024年
11.3.オペレーションタイプ別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析と予測、2025-2032年
11.3.1.使い捨て
11.3.2.再利用可能
11.4.手術タイプ別市場魅力度分析
12.車両タイプ別世界市場展望、2019-2032年
12.1.イントロダクション/主な調査結果
12.2.2019年~2024年の自動車タイプ別過去市場規模(US$ Mn)と台数('000ユニット)分析
12.3.自動車タイプ別現在および将来市場規模(百万米ドル)および台数(千台)分析・予測、2025年~2032年
12.3.1.乗用車
12.3.1.1.コンパクト
12.3.1.2.中型
12.3.1.3.ラグジュアリー
12.3.1.4.SUV
12.3.2.小型商用車(LCV)
12.3.3.大型商用車(HCV)
12.3.4.農業用車両
12.4.車両タイプ別市場魅力度分析
13.販売チャネル別世界市場展望、2019-2032年
13.1.イントロダクション/主な調査結果
13.2.販売チャネル別の過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析、2019-2024年
13.3.販売チャネル別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)および数量(千台)分析と予測、2025-2032年
13.3.1.相手先ブランド製造業者(OEM)
13.3.2.アフターマーケット
13.3.2.1.相手先商標製品サプライヤー(OES)
13.3.2.2.独立系自動車部品メーカー(IAS)
13.4.販売チャネル別市場魅力度分析
14.販売チャネル別世界市場展望、2019-2032年
14.1.イントロダクション/主な調査結果
14.2.流通チャネル別の過去市場規模(US$ Mn)と数量('000ユニット)分析、2019-2024年
14.3.流通チャネル別の現在および将来市場規模(百万米ドル)および数量(千台)分析と予測、2025年~2032年
14.3.1.オンライン
14.3.2.オフライン
14.4.流通チャネル別市場魅力度分析
15.トランスミッションタイプ別の世界市場展望(2019~2032年
15.1.イントロダクション/主な調査結果
15.2.トランスミッションタイプ別の過去市場規模(US$ Mn)と数量('000ユニット)分析、2019-2024年
15.3.トランスミッションタイプ別の現在および将来市場規模(百万米ドル)および数量(千台)分析・予測、2025-2032年
15.3.1.マニュアルトランスミッション
15.3.2.自動変速機
15.3.3.AMT(自動マニュアルトランスミッション)
15.3.4.デュアルクラッチトランスミッション
15.3.5.CVT(無段変速機)
15.3.6.EVTとBEV
15.4.トランスミッションタイプ別市場魅力度分析
16.世界市場展望、2019~2032年、地域別
16.1.はじめに
16.2.地域別の過去市場規模(US$ Mn)と数量('000ユニット)分析、2019-2024年
16.3.地域別の現在の市場規模(単位:百万米ドル)および数量(千台)分析と予測、2025年~2032年
16.3.1.北米
16.3.2.中南米
16.3.3.ヨーロッパ
16.3.4.東アジア
16.3.5.南アジア・太平洋
16.3.6.中東・アフリカ
16.4.地域別市場魅力度分析
17.北米市場の展望、2019年〜2032年
17.1.はじめに
17.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)動向分析、2019-2024年
17.3.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量(千台)予測、2025年~2032年
17.3.1.国別
17.3.1.1.米国
17.3.1.2.カナダ
17.3.2.フィルターメディア別
17.3.3.技術タイプ別
17.3.4.運転タイプ別
17.3.5.車両タイプ別
17.3.6.販売チャネル別
17.3.7.販売チャネル別
17.3.8.伝送タイプ別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.フィルターメディア別
17.4.3.技術タイプ別
17.4.4.運転タイプ別
17.4.5.車両タイプ別
17.4.6.販売チャネル別
17.4.7.販売チャネル別
17.4.8.伝送タイプ別
18.中南米市場の展望、2019年〜2032年
18.1.はじめに
18.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)動向分析、2019-2024年
18.3.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量(千台)予測、2025年~2032年
18.3.1.国別
18.3.1.1.ブラジル
18.3.1.2.メキシコ
18.3.1.3.その他のラテンアメリカ
18.3.2.フィルターメディア別
18.3.3.技術タイプ別
18.3.4.運転タイプ別
18.3.5.車両タイプ別
18.3.6.販売チャネル別
18.3.7.販売チャネル別
18.3.8.伝送タイプ別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.フィルターメディア別
18.4.3.技術タイプ別
18.4.4.運転タイプ別
18.4.5.車両タイプ別
18.4.6.販売チャネル別
18.4.7.販売チャネル別
18.4.8.伝送タイプ別
19.欧州市場の展望、2019-2032年
19.1.はじめに
19.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)動向分析、2019-2024年
19.3.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量(千台)予測、2025年~2032年
19.3.1.国別
19.3.1.1.ドイツ
19.3.1.2.イタリア
19.3.1.3.フランス
19.3.1.4.イギリス
19.3.1.5.スペイン
19.3.1.6.ロシア
19.3.1.7.その他のヨーロッパ
19.3.2.フィルターメディア別
19.3.3.技術タイプ別
19.3.4.運転タイプ別
19.3.5.車両タイプ別
19.3.6.販売チャネル別
19.3.7.販売チャネル別
19.3.8.伝送タイプ別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.フィルターメディア別
19.4.3.技術タイプ別
19.4.4.運転タイプ別
19.4.5.車両タイプ別
19.4.6.販売チャネル別
19.4.7.販売チャネル別
19.4.8.伝送タイプ別
20.東アジア市場の展望、2019年〜2032年
20.1.はじめに
20.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)動向分析、2019年~2024年
20.3.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量(千台)予測、2025年~2032年
20.3.1.国別
20.3.1.1.中国
20.3.1.2.日本
20.3.1.3.韓国
20.3.2.フィルターメディア別
20.3.3.技術タイプ別
20.3.4.運転タイプ別
20.3.5.車両タイプ別
20.3.6.販売チャネル別
20.3.7.販売チャネル別
20.3.8.伝送タイプ別
20.4.市場魅力度分析
20.4.1.国別
20.4.2.フィルターメディア別
20.4.3.技術タイプ別
20.4.4.運転タイプ別
20.4.5.車両タイプ別
20.4.6.販売チャネル別
20.4.7.販売チャネル別
20.4.8.伝送タイプ別
21.南アジア・太平洋地域の市場展望、2019〜2032年
21.1.はじめに
21.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)動向分析、2019年~2024年
21.3.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量(千台)予測、2025年~2032年
21.3.1.国別
21.3.1.1.インド
21.3.1.2.ニュージーランド
21.3.1.3.ASEAN
21.3.1.4.その他の南アジア地域
21.3.2.フィルターメディア別
21.3.3.技術タイプ別
21.3.4.運転タイプ別
21.3.5.車両タイプ別
21.3.6.販売チャネル別
21.3.7.販売チャネル別
21.3.8.伝送タイプ別
21.4.市場魅力度分析
21.4.1.国別
21.4.2.フィルターメディア別
21.4.3.技術タイプ別
21.4.4.運転タイプ別
21.4.5.車両タイプ別
21.4.6.販売チャネル別
21.4.7.販売チャネル別
21.4.8.伝送タイプ別
22.中東・アフリカ市場の展望、2019年〜2032年
22.1.はじめに
22.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)動向分析、2019-2024年
22.3.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量(千台)予測、2025年~2032年
22.3.1.国別
22.3.1.1.トルコ
22.3.1.2.GCC諸国
22.3.1.3.南アフリカ
22.3.1.4.北アフリカ
22.3.1.5.その他のMEA
22.3.2.フィルターメディア別
22.3.3.技術タイプ別
22.3.4.運転タイプ別
22.3.5.車両タイプ別
22.3.6.販売チャネル別
22.3.7.販売チャネル別
22.3.8.伝送タイプ別
22.4.市場魅力度分析
22.4.1.国別
22.4.2.フィルターメディア別
22.4.3.技術タイプ別
22.4.4.運転タイプ別
22.4.5.車両タイプ別
22.4.6.販売チャネル別
22.4.7.販売チャネル別
22.4.8.伝送タイプ別
23.国別市場分析
23.1.米国市場分析
23.1.1.フィルターメディア別
23.1.2.技術タイプ別
23.1.3.運転タイプ別
23.1.4.車両タイプ別
23.1.5.流通チャネル別
23.1.6.トランスミッションタイプ別
23.1.7.販売チャネル別
23.2.カナダ市場分析
23.2.1.フィルターメディア別
23.2.2.技術タイプ別
23.2.3.運転タイプ別
23.2.4.車両タイプ別
23.2.5.流通チャネル別
23.2.6.トランスミッションタイプ別
23.2.7.販売チャネル別
23.3.メキシコ市場分析
23.3.1.フィルターメディア別
23.3.2.技術タイプ別
23.3.3.運転タイプ別
23.3.4.車両タイプ別
23.3.5.流通チャネル別
23.3.6.トランスミッションタイプ別
23.3.7.販売チャネル別
23.4.ブラジル市場分析
23.4.1.フィルターメディア別
23.4.2.技術タイプ別
23.4.3.運転タイプ別
23.4.4.車両タイプ別
23.4.5.流通チャネル別
23.4.6.トランスミッションタイプ別
23.4.7.販売チャネル別
23.5.ドイツ市場分析
23.5.1.フィルターメディア別
23.5.2.技術タイプ別
23.5.3.運転タイプ別
23.5.4.車両タイプ別
23.5.5.流通チャネル別
23.5.6.トランスミッションタイプ別
23.5.7.販売チャネル別
23.6.イタリア市場分析
23.6.1.フィルターメディア別
23.6.2.技術タイプ別
23.6.3.運転タイプ別
23.6.4.車両タイプ別
23.6.5.流通チャネル別
23.6.6.トランスミッションタイプ別
23.6.7.販売チャネル別
23.7.フランス市場分析
23.7.1.フィルターメディア別
23.7.2.技術タイプ別
23.7.3.運転タイプ別
23.7.4.車両タイプ別
23.7.5.流通チャネル別
23.7.6.トランスミッションタイプ別
23.7.7.販売チャネル別
23.8.超音波流量計の市場分析
23.8.1.フィルターメディア別
23.8.2.技術タイプ別
23.8.3.運転タイプ別
23.8.4.車両タイプ別
23.8.5.流通チャネル別
23.8.6.トランスミッションタイプ別
23.8.7.販売チャネル別
23.9.スペイン市場分析
23.9.1.フィルターメディア別
23.9.2.技術タイプ別
23.9.3.運転タイプ別
23.9.4.車両タイプ別
23.9.5.流通チャネル別
23.9.6.トランスミッションタイプ別
23.9.7.販売チャネル別
23.10.ベネルクス市場分析
23.10.1.フィルターメディア別
23.10.2.技術タイプ別
23.10.3.運転タイプ別
23.10.4.車両タイプ別
23.10.5.流通チャネル別
23.10.6.トランスミッションタイプ別
23.10.7.販売チャネル別
23.11.ロシア市場分析
23.11.1.フィルターメディア別
23.11.2.技術タイプ別
23.11.3.運転タイプ別
23.11.4.車両タイプ別
23.11.5.流通チャネル別
23.11.6.トランスミッションタイプ別
23.11.7.販売チャネル別
23.12.中国市場分析
23.12.1.フィルターメディア別
23.12.2.技術タイプ別
23.12.3.運転タイプ別
23.12.4.車両タイプ別
23.12.5.流通チャネル別
23.12.6.トランスミッションタイプ別
23.12.7.販売チャネル別
23.13.日本市場分析
23.13.1.フィルターメディア別
23.13.2.技術タイプ別
23.13.3.運転タイプ別
23.13.4.車両タイプ別
23.13.5.流通チャネル別
23.13.6.トランスミッションタイプ別
23.13.7.販売チャネル別
23.14.韓国市場分析
23.14.1.フィルターメディア別
23.14.2.技術タイプ別
23.14.3.運転タイプ別
23.14.4.車両タイプ別
23.14.5.流通チャネル別
23.14.6.トランスミッションタイプ別
23.14.7.販売チャネル別
23.15.インド市場分析
23.15.1.フィルターメディア別
23.15.2.技術タイプ別
23.15.3.運転タイプ別
23.15.4.車両タイプ別
23.15.5.流通チャネル別
23.15.6.トランスミッションタイプ別
23.15.7.販売チャネル別
23.16.ASEAN市場分析
23.16.1.フィルターメディア別
23.16.2.技術タイプ別
23.16.3.運転タイプ別
23.16.4.車両タイプ別
23.16.5.流通チャネル別
23.16.6.トランスミッションタイプ別
23.16.7.販売チャネル別
23.17.オーストラリア・ニュージーランド市場分析
23.17.1.フィルターメディア別
23.17.2.技術タイプ別
23.17.3.運転タイプ別
23.17.4.車両タイプ別
23.17.5.販売チャネル別
23.17.6.トランスミッションタイプ別
23.17.7.販売チャネル別
23.18.GCC諸国の市場分析
23.18.1.フィルターメディア別
23.18.2.技術タイプ別
23.18.3.運転タイプ別
23.18.4.車両タイプ別
23.18.5.流通チャネル別
23.18.6.トランスミッションタイプ別
23.18.7.販売チャネル別
23.19.トルコ市場分析
23.19.1.フィルターメディア別
23.19.2.技術タイプ別
23.19.3.運転タイプ別
23.19.4.車両タイプ別
23.19.5.販売チャネル別
23.19.6.トランスミッションタイプ別
23.19.7.販売チャネル別
23.20.北アフリカ市場分析
23.20.1.フィルターメディア別
23.20.2.技術タイプ別
23.20.3.運転タイプ別
23.20.4.車両タイプ別
23.20.5.販売チャネル別
23.20.6.トランスミッションタイプ別
23.20.7.販売チャネル別
23.21.南アフリカ市場分析
23.21.1.フィルターメディア別
23.21.2.技術タイプ別
23.21.3.運転タイプ別
23.21.4.車両タイプ別
23.21.5.流通チャネル別
23.21.6.トランスミッションタイプ別
23.21.7.販売チャネル別
24.市場構造分析
24.1.企業階層別市場分析
24.2.上位企業の市場シェア分析
24.3.市場プレゼンス分析
25.競争分析
25.1.競合の動向 - 調査結果の概要
25.2.主要プレーヤー - 市場ポジショニング
25.3.主要プレーヤー-市場フットプリント
25.4.世界のティア構造分析
25.5.競合ダッシュボード
25.6.競争ディープドライブ
25.6.1.マーレGmbH
25.6.1.1.概要
25.6.1.2.製品ポートフォリオ
25.6.1.3.販売拠点
25.6.1.4.戦略の概要
25.6.1.4.1.マーケティング戦略
25.6.1.4.2.製品戦略
25.6.1.4.3.チャネル戦略
25.6.2.ドナルドソン社
25.6.2.1.概要
25.6.2.2.製品ポートフォリオ
25.6.2.3.販売拠点
25.6.2.4.戦略の概要
25.6.2.4.1.マーケティング戦略
25.6.2.4.2.製品戦略
25.6.2.4.3.チャネル戦略
25.6.3.ACデルコ
25.6.3.1.概要
25.6.3.2.製品ポートフォリオ
25.6.3.3.販売拠点
25.6.3.4.戦略の概要
25.6.3.4.1.マーケティング戦略
25.6.3.4.2.製品戦略
25.6.3.4.3.チャネル戦略
25.6.4.テネコ・インク
25.6.4.1.概要
25.6.4.2.製品ポートフォリオ
25.6.4.3.販売拠点
25.6.4.4.戦略の概要
25.6.4.4.1.マーケティング戦略
25.6.4.4.2.製品戦略
25.6.4.4.3.チャネル戦略
25.6.5.トヨタ紡織株式会社
25.6.5.1.概要
25.6.5.2.製品ポートフォリオ
25.6.5.3.販売拠点
25.6.5.4.戦略の概要
25.6.5.4.1.マーケティング戦略
25.6.5.4.2.製品戦略
25.6.5.4.3.チャネル戦略
25.6.6.パーカー・ハネフィン
25.6.6.1.概要
25.6.6.2.製品ポートフォリオ
25.6.6.3.販売拠点
25.6.6.4.戦略の概要
25.6.6.4.1.マーケティング戦略
25.6.6.4.2.製品戦略
25.6.6.4.3.チャネル戦略
25.6.7.ヘングストSE
25.6.7.1.概要
25.6.7.2.製品ポートフォリオ
25.6.7.3.販売拠点
25.6.7.4.戦略の概要
25.6.7.4.1.マーケティング戦略
25.6.7.4.2.製品戦略
25.6.7.4.3.チャネル戦略
25.6.8.マン+ヒュンメル
25.6.8.1.概要
25.6.8.2.製品ポートフォリオ
25.6.8.3.販売拠点
25.6.8.4.戦略概要
25.6.8.4.1.マーケティング戦略
25.6.8.4.2.製品戦略
25.6.8.4.3.チャネル戦略
25.6.9.ゼット・エフ・フリードリヒスハーフェンAG
25.6.9.1.概要
25.6.9.2.製品ポートフォリオ
25.6.9.3.販売拠点
25.6.9.4.戦略の概要
25.6.9.4.1.マーケティング戦略
25.6.9.4.2.製品戦略
25.6.9.4.3.チャネル戦略
25.6.10.カミンズフィルトレーション
25.6.10.1.概要
25.6.10.2.製品ポートフォリオ
25.6.10.3.販売拠点
25.6.10.4.戦略の概要
25.6.10.4.1.マーケティング戦略
25.6.10.4.2.製品戦略
25.6.10.4.3.チャネル戦略
25.6.11.マグネティ・マレリ
25.6.11.1.概要
25.6.11.2.製品ポートフォリオ
25.6.11.3.販売拠点
25.6.11.4.戦略の概要
25.6.11.4.1.マーケティング戦略
25.6.11.4.2.製品戦略
25.6.11.4.3.チャネル戦略
25.6.12.日立オートモティブシステム
25.6.12.1.概要
25.6.12.2.製品ポートフォリオ
25.6.12.3.販売拠点
25.6.12.4.戦略の概要
25.6.12.4.1.マーケティング戦略
25.6.12.4.2.製品戦略
25.6.12.4.3.チャネル戦略
25.6.13.ホーリーパフォーマンス製品
25.6.13.1.概要
25.6.13.2.製品ポートフォリオ
25.6.13.3.販売拠点
25.6.13.4.戦略の概要
25.6.13.4.1.マーケティング戦略
25.6.13.4.2.製品戦略
25.6.13.4.3.チャネル戦略
25.6.14.UFIフィルター
25.6.14.1.概要
25.6.14.2.製品ポートフォリオ
25.6.14.3.販売拠点
25.6.14.4.戦略の概要
25.6.14.4.1.マーケティング戦略
25.6.14.4.2.製品戦略
25.6.14.4.3.チャネル戦略
25.6.15.アルコフィルターズ
25.6.15.1.概要
25.6.15.2.製品ポートフォリオ
25.6.15.3.販売拠点
25.6.15.4.戦略の概要
25.6.15.4.1.マーケティング戦略
25.6.15.4.2.製品戦略
25.6.15.4.3.チャネル戦略
25.6.16.フレームグループ
25.6.16.1.概要
25.6.16.2.製品ポートフォリオ
25.6.16.3.販売拠点
25.6.16.4.戦略の概要
25.6.16.4.1.マーケティング戦略
25.6.16.4.2.製品戦略
25.6.16.4.3.チャネル戦略
25.6.17.チャンピオン・ラボラトリーズ
25.6.17.1.概要
25.6.17.2.製品ポートフォリオ
25.6.17.3.販売拠点
25.6.17.4.戦略の概要
25.6.17.4.1.マーケティング戦略
25.6.17.4.2.製品戦略
25.6.17.4.3.チャネル戦略
25.6.18.フェルディナンド・ビルシュタイン社(Ferdinand Bilstein GmbH Co.KG
25.6.18.1.概要
25.6.18.2.製品ポートフォリオ
25.6.18.3.販売拠点
25.6.18.4.戦略の概要
25.6.18.4.1.マーケティング戦略
25.6.18.4.2.製品戦略
25.6.18.4.3.チャネル戦略
25.6.19.エロフィック・インダストリーズ社
25.6.19.1.概要
25.6.19.2.製品ポートフォリオ
25.6.19.3.販売拠点
25.6.19.4.戦略の概要
25.6.19.4.1.マーケティング戦略
25.6.19.4.2.製品戦略
25.6.19.4.3.チャネル戦略
25.6.20.ジーケーインダストリーズ
25.6.20.1.概要
25.6.20.2.製品ポートフォリオ
25.6.20.3.販売拠点
25.6.20.4.戦略の概要
25.6.20.4.1.マーケティング戦略
25.6.20.4.2.製品戦略
25.6.20.4.3.チャネル戦略
25.6.21.ヴィエロールAG
25.6.21.1.概要
25.6.21.2.製品ポートフォリオ
25.6.21.3.販売拠点
25.6.21.4.戦略の概要
25.6.21.4.1.マーケティング戦略
25.6.21.4.2.製品戦略
25.6.21.4.3.チャネル戦略
25.6.22.バイキングフィルター
25.6.22.1.概要
25.6.22.2.製品ポートフォリオ
25.6.22.3.販売拠点
25.6.22.4.戦略の概要
25.6.22.4.1.マーケティング戦略
25.6.22.4.2.製品戦略
25.6.22.4.3.チャネル戦略
25.6.23.プロキング
25.6.23.1.概要
25.6.23.2.製品ポートフォリオ
25.6.23.3.販売拠点
25.6.23.4.戦略の概要
25.6.23.4.1.マーケティング戦略
25.6.23.4.2.製品戦略
25.6.23.4.3.チャネル戦略
25.6.24.サクラフィルター
25.6.24.1.概要
25.6.24.2.製品ポートフォリオ
25.6.24.3.販売拠点
25.6.24.4.戦略の概要
25.6.24.4.1.マーケティング戦略
25.6.24.4.2.製品戦略
25.6.24.4.3.チャネル戦略
25.6.25.シュアフィルターテクノロジー
25.6.25.1.概要
25.6.25.2.製品ポートフォリオ
25.6.25.3.販売拠点
25.6.25.4.戦略の概要
25.6.25.4.1.マーケティング戦略
25.6.25.4.2.製品戦略
25.6.25.4.3.チャネル戦略
25.6.26.IBS フィルトラン社
25.6.26.1.概要
25.6.26.2.製品ポートフォリオ
25.6.26.3.販売拠点
25.6.26.4.戦略の概要
25.6.26.4.1.マーケティング戦略
25.6.26.4.2.製品戦略
25.6.26.4.3.チャネル戦略
26.前提条件と略語
27.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the global Automotive Transmission Oil Filter Market, providing an in-depth analysis of key market dynamics, including driving forces, emerging trends, opportunities, and challenges. This report offers a detailed understanding of the market landscape, helping stakeholders make well-informed decisions.

Key Insights:

• Automotive Transmission Oil Filter Market Size (2025E): USD 2,745.9 Mn
• Projected Market Value (2032F): USD 3,812.5 Mn
• Global Market Growth Rate (CAGR 2025 to 2032): 4.8%

Automotive Transmission Oil Filter Market - Report Scope:

The automotive transmission oil filter market encompasses essential components designed to remove contaminants from transmission oil, ensuring smooth and efficient vehicle operation. These filters are critical for maintaining the performance and longevity of transmission systems. The market is driven by increasing vehicle production, advancements in transmission technologies, and the growing emphasis on preventive maintenance. The rising adoption of automatic and hybrid transmissions further fuels market growth.

Market Growth Drivers:

Several key factors are driving the growth of the global automotive transmission oil filter market. Increasing awareness about vehicle maintenance and the need to enhance fuel efficiency have accelerated the demand for high-performance oil filters. The growing preference for automatic and electric vehicles, which require advanced transmission systems, is also contributing to market expansion. Additionally, stringent regulations on emissions and vehicle efficiency are encouraging manufacturers to develop innovative filtration technologies.

Market Restraints:

Despite its promising growth potential, the automotive transmission oil filter market faces several challenges. Fluctuating raw material prices and the high cost of advanced filter materials may affect market growth. Additionally, the increasing shift towards electric vehicles (EVs), which have fewer transmission components, could impact long-term demand. Limited consumer awareness about the importance of transmission maintenance in certain regions may also hinder market expansion.

Market Opportunities:

The automotive transmission oil filter market presents significant growth opportunities driven by technological advancements in filtration materials and the growing popularity of reusable filters. The expansion of the automotive aftermarket industry provides additional opportunities for filter manufacturers to cater to vehicle maintenance and replacement needs. Emerging markets in Asia-Pacific and Latin America offer substantial growth potential due to increasing vehicle production and ownership. Collaborations with automotive OEMs and investments in research and development can help manufacturers enhance product performance and gain a competitive edge.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the global automotive transmission oil filter market's growth?
• Which regions and market segments are experiencing the highest demand for transmission oil filters?
• How are innovations in filtration technology influencing market dynamics?
• Who are the key players in the automotive transmission oil filter market, and what strategies are they adopting to stay competitive?
• What are the emerging trends and future projections for the global automotive transmission oil filter market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading companies in the global automotive transmission oil filter market, such as MAHLE GmbH, Donaldson Company Inc., and AC Delco, are investing in product innovation, sustainable filtration materials, and strategic partnerships to maintain their market presence. These companies focus on enhancing filter efficiency and durability to meet the growing demand for high-performance automotive components. Expanding distribution networks and collaborating with automotive OEMs help broaden market reach. Emphasis on lightweight, reusable, and eco-friendly filter materials further contributes to market differentiation.

Key Companies Profiled:

• MAHLE GmbH
• Donaldson Company Inc.
• AC Delco
• Tenneco Inc.
• TOYOTA BOSHOKU CORPORATION
• Parker Hannifin
• Hengst SE
• MANN+HUMMEL
• ZF Friedrichshafen AG
• Cummins Filtration
• Magneti Marelli
• Hitachi Automotive System Ltd.
• Holley Performance Products

Global Automotive Transmission Oil Filter Market Segmentation:

By Filter Media:
• Cellulose
• Microglass
• Polyester
• Felt
• Paper

By Technology Type:
• Suction Filters
• Pressure Filters

By Vehicle Type:
• Passenger Cars
• Light Commercial Vehicles
• Heavy Commercial Vehicles
• Agricultural Vehicles

By Operation Type:
• Disposable
• Reusable

By Transmission Type:
• Manual Transmission
• Automatic Transmission
• AMT (Automated Manual Transmission)
• Dual Clutch Transmission
• Continuously Variable Transmission (CVT)
• EVT & BEV

By Distribution Channel:
• Online
• Offline

By Sales Channel:
• OEMs (Original Equipment Manufacturers)
• Aftermarket
• Original Equipment Suppliers (OES)
• Independent Automotive Suppliers (IAS)

By Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• East Asia
• South Asia & Pacific
• Middle East & Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Key Findings
1.2. Executive Summary: Market Outlook
1.3. Demand Side Trends
1.4. Supply Side Trends
1.5. Analysis and Recommendations
2. Market Introduction
2.1. Market Coverage/Taxonomy
2.2. Market Definition/Scope/Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
4. Key Success Factors
5. Global market Demand Analysis 2019-2024 and Forecast, 2025-2032
5.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2019-2024
5.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2025-2032
5.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6. Global market - Pricing Analysis
6.1. Regional Pricing Analysis by Nature of Service
6.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
7. Global market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2024 and Forecast, 2025-2032
7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2024
7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2025-2032
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Market Background
8.1. Macro-Economic Factors
8.1.1. Global Economic Outlook
8.1.2. Global GDP Growth
8.1.3. Global Compact Passenger Vehicles On Road Comparison
8.1.4. Global Light Commercial Vehicles On Road Comparison
8.1.5. Global Heavy Commercial Vehicles On Road Comparison
8.1.6. Global Agricultural Vehicle Sales (Tractors)
8.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
8.2.1. Top Companies Historical Growth
8.2.2. Global Urbanization Outlook
8.2.3. Global Automotive Industry Growth Outlook
8.2.4. Global Passenger Cars Sales
8.2.5. Global Commercial Vehicle Sales
8.2.6. Transmission Oil Filter Market for Electric Vehicle
8.3. Global Market Value Chain Analysis
8.3.1. List of Manufacturers
8.4. COVID-19 Crisis – Impact Assessment
8.4.1. Current Statistics
8.4.2. Short-Mid-Long Term Outlook
8.4.3. Likely Rebound
8.5. Market Dynamics
8.5.1. Drivers
8.5.2. Restraints
8.5.3. Opportunity Analysis
9. Global Market Outlook, 2019-2032 by Filter Media
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis by Filter Media, 2019-2024
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by Filter Media, 2025-2032
9.3.1. Cellulose media
9.3.2. Microglass media
9.3.3. Polyester Media
9.3.4. Felt Media
9.3.5. Paper Media
9.4. Market Attractiveness Analysis by Filter Media
10. Global Market Outlook, 2019-2032 by Technology Type
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis by Technology Type, 2019-2024
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by Technology Type, 2025-2032
10.3.1. Suction filters
10.3.2. Pressure filters
10.4. Market Attractiveness Analysis by Technology Type
11. Global Market Outlook, 2019-2032 by Operation Type
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis by Operation Type, 2019-2024
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by Operation Type, 2025-2032
11.3.1. Disposable
11.3.2. Reusable
11.4. Market Attractiveness Analysis by Operation Type
12. Global Market Outlook, 2019-2032 by Vehicle Type
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis by Vehicle Type, 2019-2024
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by Vehicle Type, 2025-2032
12.3.1. Passenger Cars
12.3.1.1. Compact
12.3.1.2. Mid-size
12.3.1.3. Luxury
12.3.1.4. SUV
12.3.2. Light Commercial Vehicles (LCV)
12.3.3. Heavy Commercial Vehicles (HCV)
12.3.4. Agriculture Vehicles
12.4. Market Attractiveness Analysis by Vehicle Type
13. Global Market Outlook, 2019-2032 by Sales Channel
13.1. Introduction / Key Findings
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis by Sales Channel, 2019-2024
13.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by Sales Channel, 2025-2032
13.3.1. Original Equipment Manufacturers (OEM)
13.3.2. Aftermarket
13.3.2.1. Original Equipment Suppliers (OES)
13.3.2.2. Independent Automotive Suppliers (IAS)
13.4. Market Attractiveness Analysis by Sales Channel
14. Global Market Outlook, 2019-2032 by Distribution Channel
14.1. Introduction / Key Findings
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis by Distribution Channel, 2019-2024
14.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by Distribution Channel, 2025-2032
14.3.1. Online
14.3.2. Offline
14.4. Market Attractiveness Analysis by Distribution Channel
15. Global Market Outlook, 2019-2032, by Transmission Type
15.1. Introduction / Key Findings
15.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis by Transmission Type, 2019-2024
15.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by Transmission Type, 2025-2032
15.3.1. Manual Transmission
15.3.2. Automatic Transmission
15.3.3. AMT (Automated Manual Transmission)
15.3.4. Dual-clutch transmission
15.3.5. Continuously Variable Transmission (CVT)
15.3.6. EVT & BEV
15.4. Market Attractiveness Analysis by Transmission Type
16. Global Market Outlook, 2019-2032, by Region
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis by Region, 2019-2024
16.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) (000 Units) Analysis and Forecast by Region, 2025-2032
16.3.1. North America
16.3.2. Latin America
16.3.3. Europe
16.3.4. East Asia
16.3.5. South Asia & Pacific
16.3.6. Middle East & Africa
16.4. Market Attractiveness Analysis by Region
17. North America Market Outlook, 2019-2032
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2024
17.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Forecast by Market Taxonomy, 2025-2032
17.3.1. By Country
17.3.1.1. U.S.
17.3.1.2. Canada
17.3.2. By Filter Media
17.3.3. By Technology Type
17.3.4. By Operation Type
17.3.5. By Vehicle Type
17.3.6. By Sales Channel
17.3.7. By Distribution Channel
17.3.8. By Transmission Type
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Filter Media
17.4.3. By Technology Type
17.4.4. By Operation Type
17.4.5. By Vehicle Type
17.4.6. By Sales Channel
17.4.7. By Distribution Channel
17.4.8. By Transmission Type
18. Latin America Market Outlook, 2019-2032
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2024
18.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Forecast by Market Taxonomy, 2025-2032
18.3.1. By Country
18.3.1.1. Brazil
18.3.1.2. Mexico
18.3.1.3. Rest of Latin America
18.3.2. By Filter Media
18.3.3. By Technology Type
18.3.4. By Operation Type
18.3.5. By Vehicle Type
18.3.6. By Sales Channel
18.3.7. By Distribution Channel
18.3.8. By Transmission Type
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Filter Media
18.4.3. By Technology Type
18.4.4. By Operation Type
18.4.5. By Vehicle Type
18.4.6. By Sales Channel
18.4.7. By Distribution Channel
18.4.8. By Transmission Type
19. Europe Market Outlook, 2019-2032
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2024
19.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Forecast by Market Taxonomy, 2025-2032
19.3.1. By Country
19.3.1.1. Germany
19.3.1.2. Italy
19.3.1.3. France
19.3.1.4. UK
19.3.1.5. Spain
19.3.1.6. Russia
19.3.1.7. Rest of Europe
19.3.2. By Filter Media
19.3.3. By Technology Type
19.3.4. By Operation Type
19.3.5. By Vehicle Type
19.3.6. By Sales Channel
19.3.7. By Distribution Channel
19.3.8. By Transmission Type
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Country
19.4.2. By Filter Media
19.4.3. By Technology Type
19.4.4. By Operation Type
19.4.5. By Vehicle Type
19.4.6. By Sales Channel
19.4.7. By Distribution Channel
19.4.8. By Transmission Type
20. East Asia Market Outlook, 2019-2032
20.1. Introduction
20.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2024
20.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Forecast by Market Taxonomy, 2025-2032
20.3.1. By Country
20.3.1.1. China
20.3.1.2. Japan
20.3.1.3. South Korea
20.3.2. By Filter Media
20.3.3. By Technology Type
20.3.4. By Operation Type
20.3.5. By Vehicle Type
20.3.6. By Sales Channel
20.3.7. By Distribution Channel
20.3.8. By Transmission Type
20.4. Market Attractiveness Analysis
20.4.1. By Country
20.4.2. By Filter Media
20.4.3. By Technology Type
20.4.4. By Operation Type
20.4.5. By Vehicle Type
20.4.6. By Sales Channel
20.4.7. By Distribution Channel
20.4.8. By Transmission Type
21. South Asia & Pacific Market Outlook, 2019-2032
21.1. Introduction
21.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2024
21.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Forecast by Market Taxonomy, 2025-2032
21.3.1. By Country
21.3.1.1. India
21.3.1.2. ANZ
21.3.1.3. ASEAN
21.3.1.4. Rest of South Asia
21.3.2. By Filter Media
21.3.3. By Technology Type
21.3.4. By Operation Type
21.3.5. By Vehicle Type
21.3.6. By Sales Channel
21.3.7. By Distribution Channel
21.3.8. By Transmission Type
21.4. Market Attractiveness Analysis
21.4.1. By Country
21.4.2. By Filter Media
21.4.3. By Technology Type
21.4.4. By Operation Type
21.4.5. By Vehicle Type
21.4.6. By Sales Channel
21.4.7. By Distribution Channel
21.4.8. By Transmission Type
22. Middle East & Africa Market Outlook, 2019-2032
22.1. Introduction
22.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2024
22.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Forecast by Market Taxonomy, 2025-2032
22.3.1. By Country
22.3.1.1. Turkey
22.3.1.2. GCC Countries
22.3.1.3. South Africa
22.3.1.4. Northern Africa
22.3.1.5. Rest of MEA
22.3.2. By Filter Media
22.3.3. By Technology Type
22.3.4. By Operation Type
22.3.5. By Vehicle Type
22.3.6. By Sales Channel
22.3.7. By Distribution Channel
22.3.8. By Transmission Type
22.4. Market Attractiveness Analysis
22.4.1. By Country
22.4.2. By Filter Media
22.4.3. By Technology Type
22.4.4. By Operation Type
22.4.5. By Vehicle Type
22.4.6. By Sales Channel
22.4.7. By Distribution Channel
22.4.8. By Transmission Type
23. Country Wise Market Analysis
23.1. U.S. Market Analysis
23.1.1. By Filter Media
23.1.2. By Technology Type
23.1.3. By Operation Type
23.1.4. By Vehicle Type
23.1.5. By Distribution Channel
23.1.6. By Transmission Type
23.1.7. By Sales Channel
23.2. Canada Market Analysis
23.2.1. By Filter Media
23.2.2. By Technology Type
23.2.3. By Operation Type
23.2.4. By Vehicle Type
23.2.5. By Distribution Channel
23.2.6. By Transmission Type
23.2.7. By Sales Channel
23.3. Mexico Market Analysis
23.3.1. By Filter Media
23.3.2. By Technology Type
23.3.3. By Operation Type
23.3.4. By Vehicle Type
23.3.5. By Distribution Channel
23.3.6. By Transmission Type
23.3.7. By Sales Channel
23.4. Brazil Market Analysis
23.4.1. By Filter Media
23.4.2. By Technology Type
23.4.3. By Operation Type
23.4.4. By Vehicle Type
23.4.5. By Distribution Channel
23.4.6. By Transmission Type
23.4.7. By Sales Channel
23.5. Germany Market Analysis
23.5.1. By Filter Media
23.5.2. By Technology Type
23.5.3. By Operation Type
23.5.4. By Vehicle Type
23.5.5. By Distribution Channel
23.5.6. By Transmission Type
23.5.7. By Sales Channel
23.6. Italy Market Analysis
23.6.1. By Filter Media
23.6.2. By Technology Type
23.6.3. By Operation Type
23.6.4. By Vehicle Type
23.6.5. By Distribution Channel
23.6.6. By Transmission Type
23.6.7. By Sales Channel
23.7. France Market Analysis
23.7.1. By Filter Media
23.7.2. By Technology Type
23.7.3. By Operation Type
23.7.4. By Vehicle Type
23.7.5. By Distribution Channel
23.7.6. By Transmission Type
23.7.7. By Sales Channel
23.8. Ultrasonic Flow Meter Flow Meter Market Analysis
23.8.1. By Filter Media
23.8.2. By Technology Type
23.8.3. By Operation Type
23.8.4. By Vehicle Type
23.8.5. By Distribution Channel
23.8.6. By Transmission Type
23.8.7. By Sales Channel
23.9. Spain Market Analysis
23.9.1. By Filter Media
23.9.2. By Technology Type
23.9.3. By Operation Type
23.9.4. By Vehicle Type
23.9.5. By Distribution Channel
23.9.6. By Transmission Type
23.9.7. By Sales Channel
23.10. BENELUX Market Analysis
23.10.1. By Filter Media
23.10.2. By Technology Type
23.10.3. By Operation Type
23.10.4. By Vehicle Type
23.10.5. By Distribution Channel
23.10.6. By Transmission Type
23.10.7. By Sales Channel
23.11. Russia Market Analysis
23.11.1. By Filter Media
23.11.2. By Technology Type
23.11.3. By Operation Type
23.11.4. By Vehicle Type
23.11.5. By Distribution Channel
23.11.6. By Transmission Type
23.11.7. By Sales Channel
23.12. China Market Analysis
23.12.1. By Filter Media
23.12.2. By Technology Type
23.12.3. By Operation Type
23.12.4. By Vehicle Type
23.12.5. By Distribution Channel
23.12.6. By Transmission Type
23.12.7. By Sales Channel
23.13. Japan Market Analysis
23.13.1. By Filter Media
23.13.2. By Technology Type
23.13.3. By Operation Type
23.13.4. By Vehicle Type
23.13.5. By Distribution Channel
23.13.6. By Transmission Type
23.13.7. By Sales Channel
23.14. South Korea Market Analysis
23.14.1. By Filter Media
23.14.2. By Technology Type
23.14.3. By Operation Type
23.14.4. By Vehicle Type
23.14.5. By Distribution Channel
23.14.6. By Transmission Type
23.14.7. By Sales Channel
23.15. India Market Analysis
23.15.1. By Filter Media
23.15.2. By Technology Type
23.15.3. By Operation Type
23.15.4. By Vehicle Type
23.15.5. By Distribution Channel
23.15.6. By Transmission Type
23.15.7. By Sales Channel
23.16. ASEAN Market Analysis
23.16.1. By Filter Media
23.16.2. By Technology Type
23.16.3. By Operation Type
23.16.4. By Vehicle Type
23.16.5. By Distribution Channel
23.16.6. By Transmission Type
23.16.7. By Sales Channel
23.17. Australia and New Zealand Market Analysis
23.17.1. By Filter Media
23.17.2. By Technology Type
23.17.3. By Operation Type
23.17.4. By Vehicle Type
23.17.5. By Distribution Channel
23.17.6. By Transmission Type
23.17.7. By Sales Channel
23.18. GCC Countries Market Analysis
23.18.1. By Filter Media
23.18.2. By Technology Type
23.18.3. By Operation Type
23.18.4. By Vehicle Type
23.18.5. By Distribution Channel
23.18.6. By Transmission Type
23.18.7. By Sales Channel
23.19. Turkey Market Analysis
23.19.1. By Filter Media
23.19.2. By Technology Type
23.19.3. By Operation Type
23.19.4. By Vehicle Type
23.19.5. By Distribution Channel
23.19.6. By Transmission Type
23.19.7. By Sales Channel
23.20. Northern Africa Market Analysis
23.20.1. By Filter Media
23.20.2. By Technology Type
23.20.3. By Operation Type
23.20.4. By Vehicle Type
23.20.5. By Distribution Channel
23.20.6. By Transmission Type
23.20.7. By Sales Channel
23.21. South Africa Market Analysis
23.21.1. By Filter Media
23.21.2. By Technology Type
23.21.3. By Operation Type
23.21.4. By Vehicle Type
23.21.5. By Distribution Channel
23.21.6. By Transmission Type
23.21.7. By Sales Channel
24. Market Structure Analysis
24.1. Market Analysis by Tier of Companies
24.2. Market Share Analysis of Top Players
24.3. Market Presence Analysis
25. Competition Analysis
25.1. Competition Developments – Summary of Findings
25.2. Key Players – Market Positioning
25.3. Key Players – Market Footprint
25.4. Global Tier Structure Analysis
25.5. Competition Dashboard
25.6. Competition Deep Drive
25.6.1. MAHLE GmbH
25.6.1.1. Overview
25.6.1.2. Product Portfolio
25.6.1.3. Sales Footprint
25.6.1.4. Strategy Overview
25.6.1.4.1. Marketing Strategy
25.6.1.4.2. Product Strategy
25.6.1.4.3. Channel Strategy
25.6.2. Donaldson Company Inc.
25.6.2.1. Overview
25.6.2.2. Product Portfolio
25.6.2.3. Sales Footprint
25.6.2.4. Strategy Overview
25.6.2.4.1. Marketing Strategy
25.6.2.4.2. Product Strategy
25.6.2.4.3. Channel Strategy
25.6.3. AC Delco
25.6.3.1. Overview
25.6.3.2. Product Portfolio
25.6.3.3. Sales Footprint
25.6.3.4. Strategy Overview
25.6.3.4.1. Marketing Strategy
25.6.3.4.2. Product Strategy
25.6.3.4.3. Channel Strategy
25.6.4. Tenneco Inc.
25.6.4.1. Overview
25.6.4.2. Product Portfolio
25.6.4.3. Sales Footprint
25.6.4.4. Strategy Overview
25.6.4.4.1. Marketing Strategy
25.6.4.4.2. Product Strategy
25.6.4.4.3. Channel Strategy
25.6.5. TOYOTA BOSHOKU CORPORATION
25.6.5.1. Overview
25.6.5.2. Product Portfolio
25.6.5.3. Sales Footprint
25.6.5.4. Strategy Overview
25.6.5.4.1. Marketing Strategy
25.6.5.4.2. Product Strategy
25.6.5.4.3. Channel Strategy
25.6.6. Parker Hannifin
25.6.6.1. Overview
25.6.6.2. Product Portfolio
25.6.6.3. Sales Footprint
25.6.6.4. Strategy Overview
25.6.6.4.1. Marketing Strategy
25.6.6.4.2. Product Strategy
25.6.6.4.3. Channel Strategy
25.6.7. Hengst SE
25.6.7.1. Overview
25.6.7.2. Product Portfolio
25.6.7.3. Sales Footprint
25.6.7.4. Strategy Overview
25.6.7.4.1. Marketing Strategy
25.6.7.4.2. Product Strategy
25.6.7.4.3. Channel Strategy
25.6.8. MANN+HUMMEL
25.6.8.1. Overview
25.6.8.2. Product Portfolio
25.6.8.3. Sales Footprint
25.6.8.4. Strategy Overview
25.6.8.4.1. Marketing Strategy
25.6.8.4.2. Product Strategy
25.6.8.4.3. Channel Strategy
25.6.9. ZF Friedrichshafen AG
25.6.9.1. Overview
25.6.9.2. Product Portfolio
25.6.9.3. Sales Footprint
25.6.9.4. Strategy Overview
25.6.9.4.1. Marketing Strategy
25.6.9.4.2. Product Strategy
25.6.9.4.3. Channel Strategy
25.6.10. Cummins Filtration
25.6.10.1. Overview
25.6.10.2. Product Portfolio
25.6.10.3. Sales Footprint
25.6.10.4. Strategy Overview
25.6.10.4.1. Marketing Strategy
25.6.10.4.2. Product Strategy
25.6.10.4.3. Channel Strategy
25.6.11. Magneti Marelli
25.6.11.1. Overview
25.6.11.2. Product Portfolio
25.6.11.3. Sales Footprint
25.6.11.4. Strategy Overview
25.6.11.4.1. Marketing Strategy
25.6.11.4.2. Product Strategy
25.6.11.4.3. Channel Strategy
25.6.12. Hitachi Automotive System Ltd.
25.6.12.1. Overview
25.6.12.2. Product Portfolio
25.6.12.3. Sales Footprint
25.6.12.4. Strategy Overview
25.6.12.4.1. Marketing Strategy
25.6.12.4.2. Product Strategy
25.6.12.4.3. Channel Strategy
25.6.13. Holley Performance Products
25.6.13.1. Overview
25.6.13.2. Product Portfolio
25.6.13.3. Sales Footprint
25.6.13.4. Strategy Overview
25.6.13.4.1. Marketing Strategy
25.6.13.4.2. Product Strategy
25.6.13.4.3. Channel Strategy
25.6.14. UFI Filters
25.6.14.1. Overview
25.6.14.2. Product Portfolio
25.6.14.3. Sales Footprint
25.6.14.4. Strategy Overview
25.6.14.4.1. Marketing Strategy
25.6.14.4.2. Product Strategy
25.6.14.4.3. Channel Strategy
25.6.15. ALCO Filters Ltd.
25.6.15.1. Overview
25.6.15.2. Product Portfolio
25.6.15.3. Sales Footprint
25.6.15.4. Strategy Overview
25.6.15.4.1. Marketing Strategy
25.6.15.4.2. Product Strategy
25.6.15.4.3. Channel Strategy
25.6.16. FRAM GROUP IP LLC
25.6.16.1. Overview
25.6.16.2. Product Portfolio
25.6.16.3. Sales Footprint
25.6.16.4. Strategy Overview
25.6.16.4.1. Marketing Strategy
25.6.16.4.2. Product Strategy
25.6.16.4.3. Channel Strategy
25.6.17. Champion Laboratories, Inc.
25.6.17.1. Overview
25.6.17.2. Product Portfolio
25.6.17.3. Sales Footprint
25.6.17.4. Strategy Overview
25.6.17.4.1. Marketing Strategy
25.6.17.4.2. Product Strategy
25.6.17.4.3. Channel Strategy
25.6.18. Ferdinand Bilstein GmbH Co. KG
25.6.18.1. Overview
25.6.18.2. Product Portfolio
25.6.18.3. Sales Footprint
25.6.18.4. Strategy Overview
25.6.18.4.1. Marketing Strategy
25.6.18.4.2. Product Strategy
25.6.18.4.3. Channel Strategy
25.6.19. Elofic Industries Limited
25.6.19.1. Overview
25.6.19.2. Product Portfolio
25.6.19.3. Sales Footprint
25.6.19.4. Strategy Overview
25.6.19.4.1. Marketing Strategy
25.6.19.4.2. Product Strategy
25.6.19.4.3. Channel Strategy
25.6.20. G.K Industries Ltd
25.6.20.1. Overview
25.6.20.2. Product Portfolio
25.6.20.3. Sales Footprint
25.6.20.4. Strategy Overview
25.6.20.4.1. Marketing Strategy
25.6.20.4.2. Product Strategy
25.6.20.4.3. Channel Strategy
25.6.21. VIEROL AG
25.6.21.1. Overview
25.6.21.2. Product Portfolio
25.6.21.3. Sales Footprint
25.6.21.4. Strategy Overview
25.6.21.4.1. Marketing Strategy
25.6.21.4.2. Product Strategy
25.6.21.4.3. Channel Strategy
25.6.22. Viking Filters Ltd.
25.6.22.1. Overview
25.6.22.2. Product Portfolio
25.6.22.3. Sales Footprint
25.6.22.4. Strategy Overview
25.6.22.4.1. Marketing Strategy
25.6.22.4.2. Product Strategy
25.6.22.4.3. Channel Strategy
25.6.23. Pro-King
25.6.23.1. Overview
25.6.23.2. Product Portfolio
25.6.23.3. Sales Footprint
25.6.23.4. Strategy Overview
25.6.23.4.1. Marketing Strategy
25.6.23.4.2. Product Strategy
25.6.23.4.3. Channel Strategy
25.6.24. Sakura Filter
25.6.24.1. Overview
25.6.24.2. Product Portfolio
25.6.24.3. Sales Footprint
25.6.24.4. Strategy Overview
25.6.24.4.1. Marketing Strategy
25.6.24.4.2. Product Strategy
25.6.24.4.3. Channel Strategy
25.6.25. Sure Filter Technology Inc.
25.6.25.1. Overview
25.6.25.2. Product Portfolio
25.6.25.3. Sales Footprint
25.6.25.4. Strategy Overview
25.6.25.4.1. Marketing Strategy
25.6.25.4.2. Product Strategy
25.6.25.4.3. Channel Strategy
25.6.26. IBS Filtran GmbH
25.6.26.1. Overview
25.6.26.2. Product Portfolio
25.6.26.3. Sales Footprint
25.6.26.4. Strategy Overview
25.6.26.4.1. Marketing Strategy
25.6.26.4.2. Product Strategy
25.6.26.4.3. Channel Strategy
26. Assumptions and Acronyms Used
27. Research Methodology

 

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